I THINK YOU THINK WE THINK

äntligen är praktiken klar, bara nåra veckor kvar till skolavslutningen ocksååå. niiiz
fick en bukett när jag sluta också, generöst vaavvavava?
tränade nyss och det gick åt skogen, jävla helvete. har match imorron mot spårvägen, håll tummarna så vi inte åker på pisk. efter det blir det sleepover hos lina-det-är-nå-fel-på-mig-wassberg.
nationella prov på morron också, så jävla kuggad kan jag tala om för er.
ville också säga att jag har beställt massa kläder och jag har ingen aning om hur jag ska kunna betala för det... förhoppningsvis, om min mamma är på bra humör, kanske hon kan bjussa på lite stålarr, men barakanske. (jag vet att du läser det här)
aja nu ska jag massera mina benhinnor litegrannnaa och kika cougar town

Kommentarer
Postat av: Lorena

söt bild =)

2010-05-11 @ 22:45:58
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/
Postat av: lina

nä, men mamma och jag kanske åker in och kika antingen på fredag förmiddag eller imorgon någon gång. så då vet du det, då får ni klara er själva ett tag utan mig ;)

2010-05-12 @ 09:55:51
URL: http://linaochjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0