people that are meant to be together always find their way in the end

Mycket bloggande vare här ja! Eller, nää. 
Jag orkar inte det faktiskt. Kommer lite perioder då och då. Men vad spelar det för roll, är ju ingen storbloggare precis. 

Hade nationella i engelska idag. Fy farao vad jag inte gillar engelska. Suger totalt på det. IG nästa! 
Och nu är jag klar med no hemprovet. Har hjälp Maja lite innan hon skulle till träningen. Som jag skippar för jag inte ska bli mer sjuk. Så nu sitter jag här hemma själv och ska jag göra lite på hemkunskapsuppgiften och vänta på att mamma ska komma hem med en chokladkaka! MUMS

Förresten, idag kom jag på att jag skulle vilja ha en liten rävunge. Så jälva söööta! Kolla bara






/ L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0