yeeeah its my sweet sixteen

hah idag fick jag frukost på sängen utav linis, hah så sööttt tack babe.♥ sen har jag varit och kollat på handboll i uppsala. 
hahah dom sa i micken under matchen att jag fyllde år, fast dom hade lite fel för dom sa att jag fyllde sjutton och jag fyller ju bara sexton haha.. men jag skulle gärna fylla sjutton nu, heslt aaaaaarton. haha jag höll iallafall på att skämmas iiiiihjäääl.

nu är jag med majsan och dunkar lite mjjuuusik och senare ska vi vara med lina, är såååå partysuugen, blev ju inget på friskolan jääävla skiiit, inge födelsedagsparty alltsåååå men jag och lina ska ju ha det sen så det är lurreeeeeee.
aja jag skriver inget vettigt och jag skriver knappt nu förtiden, haha pallar nästan inte ha blogg men shit the same.
B/Y/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0