Sommar sommar och sol

Här har vi en tjej som längtar till sommaren till tuuusen! Tror nog att jag inte är ensam om det heller. Men det är ju bara 114 dagar kvar till skolavslutningen så.. inte så långt kvar iallafall. Sen är det prick två veckor kvar imorgon tills jag fyller 16 år. Och ungefär 10 veckor till Polen och Tyskland resan! Har mycket jag ser fram emot, och mycket jag inte ser fram emot. Som till exempel nationella proven....
Bikini beställde jag igår också, tre st.



Ha det bra, / Linapina

Kommentarer
Postat av: t

men haha äre du och jag som kmr ha lika bikinisar i sommar typ eller, skitgroda! ;)

2010-01-19 @ 00:05:43
Postat av: juhännipänni

haha som mig med, typ :D

2010-01-20 @ 12:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0