äntligen hemma

nu är man äntligen hemma efter en sjuuukt rolig cup, skööönt att ligga i sängen och kolla på oth med en data i knät, då känner jag mig hemma.
det gick skit bra för oss, eller vi spelade skit bra med folk som var skadade och inga avbytare men vi gjorde det så bra!!! alltså jag är så glad jag vill åka tillbaka och spelaspelaspela! fyfan vad roligthaha jag bli galen!

hah nu har jag iallafall ont överallt. nästan. ont som fan i min arm och svanskotan och nacken och benen och ja, överallt. nu väntar jag på att paradise ska börja sen ska jag fortsätta kolla på one tree hill och soooova skönt i min älskade säng och gosa med min älskade katter. haha det låter som jag har varit borta i evigheter och det känns nästan så, bara att det har gått så jävla fort, men det går ju fort när man har roligt, eller?
/johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0