varför försvinner du alltid när jag behöver dig som mest?

skolan idag var hur seg som helst.. kom hem runt fem, käkade lite sen åkte jag ut och träffade tyra, åkte hem till henne och gick ut med hennes systers hund, huuuuuur söt som helst!! måste försöka övertala mamma att skaffa en hund, tror inte det kommer gå så bra men kan ju alltid hoppas..

och förresten, imorn är sista skoldagen! gash, skööönt. är ledig på fredagar om vi inte ligger efter med ngt eller har missat ngt prov, det är toppen!
näe, nu ska jag lägga mig och kolla på one tree hiill, hittade aldrig sista skivan på säsong tre, så gissa vilken säsong jag kollar på nu?!?! JO SÄSONG ETT, KUUUUUL.. NAAT
/johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0