my wish

skolan idag gick rätt snabbt. gick ner på stan på förmiddan för vi skulle intervjua lite folk, det var iallafall lite rooooligt.
annars så slutade vi tidigare idag, fick sluta halv fyra istället för fyra eller något sånt? superskönt, även fast det inte var så mycket tidagare.
men när jag kom hem så kollade jag på one tree hill, har lånat säsong 4&5 av moa, daaaaaaaaaaaaanke schön!

kom nyss hem från träning, körde mest så vi skulle få typ starkare ben och så, och jag har fortfarande mjölksyra i benen.. om man nu kan kalla det så? det känns iallafall som om jag har spagetti ben..
undra hur det kommer kännas imorn?!?!?!
haha näe men nu ska jag kika på oth och vara uppe läääääääänge eftersom jag är ledig imorn, nice!
/johanna

jag & moa på skolavslutningen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0