my weekend

Fredagen spenderade jag med min älskling och sov kvar hos honom. Igår åkte jag och Johanna in till stan, skulle kolla på Jonas match men det blev ingen match. Så vi fikade och kollade lite i affärer, inte så roligt när man vet att man inte kan köpa något..
På kvällen åkte jag och Johanna till Emma och tittade på tv och umgicks med henne och Maja. Mycket trevligt.

Idag har jag suttit framför datan nästan hela dan och gjort klart en bilduppgift. Sen kollade jag på säsongs starten av One tree hill! Gud vad jag älskar den serien. Och nu har jag precis kollat klart på Top model, så det är dags för mig att plugga lite spanska.

hittade en bild på mig och johanna sen förra sommaren tror jag, HAHA

Kommentarer
Postat av: johanna

haha fyyfan

2009-09-13 @ 21:20:16
URL: http://linaochjohanna.blogg.se/
Postat av: ida

TACK SÖT!



:D

2009-09-14 @ 20:41:11
URL: http://idaochsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0