09.09.09

Nu har jag suttit här länge och skrivit ett engelskt brev som ska in på fredag, skönt att ha det klart. Men tog faktiskt en pause för ett tag sen och fikade med mamma syster och moster. Mamma hade bakat en äppelpaj, mycket god. Brukar inte gilla äppelpaj så mycket men den där är god den.
Klockan nio ska jag kolla på idol, fattar inte varför vissa folk ens söker, de kan ju inte sjung och det fattar de inte själv! Haha, det är roligt att titta på, kan bli pinsamt också ibland tycker jag.
Skulle ut och jogga idag, men skippade det pga läxorna och min lilla skada på rumpan, ramlade nämligen i en trapp i helgen, klant!
Nej, nu ska jag göra klart matteläxan också, så är det överstökat. Puss! / Lina
Var ute i skogen och plockde blåbär på hemkunskapen idag..

man ville ju inte ha blåbärs fläckar på sina vita skor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0