sjukt

haha igår hände nog världens sjukaste grej. jag och moa går under tunneln vid tågstation upp mot stan. så kommer det en vuxen tjej eller tant eller vad man ska säga haha. hon går med barnvagn och alla grejer men har till när man har en bebis.
så hör vi att "bebisen" börjar grina, och låter lika hela tiden. ungefär som en docka ni vet? haha jag och moa blev helt tyst så ska tjejen stanna och trösta barnet precis vid oss. haha så försöker jag kolla och se vad ligger i vagnen, och tror ni inte att det ligger EN DOCKA i vagnen?!??!
hon måste haft nåt fel för man går inte med en docka i en riktig barnvagn när man är sådär gammal, hahaha fyfan säger jag bara!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0