JA MOA JAG ÄR ETT AS

FAN VAD JAG BLEV ARG IDAG DÅ.. jag skulle ju plugga som bara den, men undra hur det gick? eftersom min dator gick sönder för någon dag sen fick jag en lånedator från skolan. och sura it-helena som gav mig den sa åt mig att spara på skolans nätverk eller hårddisk eller va de nu heter.. självklart gjorde jag det men inte kommer jag åt det när jag är hemma eller?
så det där med att plugga gick åt skogen kan man väl säga!!! och för första gången ska jag till skolan på en fredag och världens snällaste bästaste moa ska följa med mig, för jag tror nog att hon också behöver göra klar projektet eller????? hoho
bajsbajs nu ska jag lägga mig och kolla på oth sen ska jag sova.. fan! jag som brukar ha sovmorgon på fredagar

JOHANNA

Kommentarer
Postat av: moa

om jag behövde hjälp..;)

2009-10-09 @ 13:05:34
URL: http://sandramoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0