Godmorgon godmorgon

Om ni vill läsa vad vi fick göra på praoen igår gå in och läs här då.

Jag var knappt hemma igår, fullt upp. Kom hem kvart i sex ungefär. Då gick jag upp till mormor och morfar, där mamma Mats syrran moster och kusinerna var. Sa grattis till min morfar som fyllde igår, ett stort grattis till honom! Sedan gick jag hem och bytte om till träningskläder så skjutsade pappa ner mig och syster till handbollsträningen. Var hur trött som helst i benen, men det gick bra iallafall. När jag kom hem kikade jag på Desperate Housewives. Sen gick jag och lade mig i sängen.

Nu ska jag käka frukost och fixa klart mig, ha en bra daaaaaaaaaaaaaag! / LAJNA


Kommentarer
Postat av: Anja JAkobsen

høres ut som en fin dag :) bra blogg !

2009-10-21 @ 12:49:18
URL: http://anjabj.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0