FASIKEN

haha fasiken.. säg fasiken flera gånger i huvet, hör ni hur konstigt det låter? hahah

imorse när jag vaknade, vaknade jag med ont i halsen. det gjorde bara ont när jag svalde och jag trodde att det bara skulle vara så på morron, för så har det varit förut. men icke.. gör så ont att jag tror jag dör!! eller aa nästan iaf.
men efter skolan åkte jag på bio med majsan, kollade på new moon (grym film!!) och efter käkade vi donken för vi inte hann innan. och jag kunde knappt svälja. fan.får.inte.bli.sjuk.

mamma tror att jag börjar få halsfluss, men det tänker jag fasiken inte få. höhö
så nu ska jag lägga mig och kolla på paradise hotel, sen sova goooootttt, får se om det blir skola imorn eller inte
/johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0