sommmar sommmar o sol!

godmorgon!
så himla härligt med sommarlov och fint väder, sköna och lungna dagar på stranden, sena och roliga sommar kvällar!
jag längtar till vecka 29.. då ska jag på båtsemester i stockholm. så jävla kul!
meenmen, har inte orkat blogga något nu på sommaren.. kanske kommer ett inlägg från mig då och då.
nu ska jag iallafall fixa lte, sen ska jag förmodligen ut på någon strand.

och syrran kom precis hem.. hon hade gått förbi tågstationen och det var massa utryckningsbilar osv där. för att det är en människa som har blivit överkörd av tåget. men dom vet inte vart människan är...så kroppen har typ åkt med en bit med tåget eller nåt sånt. så massa bilar åkte efter tågrälsen och letade efter kroppen. fast hon hade bara hört det mesta av några gubbar som hon pratade med. men läskigt! ;o / lina

Kommentarer
Postat av: jadu.. :)

jag vill ha dig!

2009-06-29 @ 01:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0