White christmas

Gud så mysigt det är med så mycket snö! Och det är så himla fint när solen lyser.
Slutade typ två idag, gick hem till mormor och tog det lungt där i två timmar. Sedan kom mamma och hämtade mig så åkte vi till skolan på utvecklingssamtal. Och det gick väl bra. Sen när vi kom hem gick vi ut på byn ett varv, fixade lite ärenden. Nu har jag slagit in lite julklappar och ska snart göra lite knäck tror jag. Sen sätter jag mig i soffan och kollar på tv. Sista dagen imorgon, bara julavslutningen på folkan och sedan till skolan och få betygen, sen looov! Efterlängtat!!








/ Linapina

Kommentarer
Postat av: besa

vill du tjäna pengar på din blogg?

klicka & bli medlem på bannern som finns på din sida så kan du börja tjäna.

ha de bra :D

2009-12-21 @ 20:40:16
URL: http://beesa.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Snygga bilder;p

2010-01-12 @ 20:29:39
URL: http://lioneaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0