vart är min julkänsla?

jag har noll julkänsla, jag vill ha lite... trots att jag och lina bakade knäck igår och jag har julbakat massa här hemma, klätt granen idag (!!) ++++ att det ligger massa julklappar under den och det kommer bara mer och mer har jag inge julkänsla.. OCH JAG HAR ÄTIT JULSKINKA PÅ HÅRTBRÖD OCH SENAP!!!! ETT MÅSTE PÅ JULEN
men jag liknar en tomte iaf, är ju fortfarande lika röd hehe. det s-u-g-e-r.

idag var jag i valbo med mamma, det var ett par skor som jag önskade mig i julklapp som inte skulle hinna komma så jag fick köpa ett par andra, niice var dom. plus att jag handla lite clothes. nu ska jag fortsätta kolla på love actually sen one tre hiiiiilllll.
/j.j.j.o.o.o.h.h.h.a.a.a.n.n.n.n.n.n.a.a.a.

Kommentarer
Postat av: Anonym

känns som att alla tappat bort jul kännslan! Jag tror jag börjar hitta den ;) god jul

2009-12-23 @ 23:02:04
Postat av: sara

jag har samma problem! -god jul!

2009-12-24 @ 21:40:02
URL: http://barasaraolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0