Dan före dopparedan!

Godmorgon!
Jag har precis ätit lite frukost med mamma och syster. Fick en julklapp i förskott också. Ett underställ, tack mammi!
Johanna sov kvar här igår, vi låg och i sängen och kunde inte somna på ett bra tag. Johanna kokade i ansiktet och jag var flumm. Haha, pinsamt om någon skulle hört oss vad vi pratade om..
Aja, vi somnade vid två tror jag.

Idag klockan två ska jag stå utanför Coop och ha ett paketlotteri som blev kvar från julmarknaden på skolan. Haha, pinsamt. Men ingen annan i klassen kunde/ville inte ställa upp, så ja. Sen ska jag nog bara ta det lungt och ikväll blir det uppesittakväll med papppi Carina och systerryster, i think.
BYEBYE / LINA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0