tisdagen

idag har jag varit hos mormor igen, åkte till någon agneta och fick massage också. mycket skönt var det. sedan satt jag i soffan hos mormor och kollade på film, efter ett tag kom lillkusinen som fyller 13 år idag, grattis!
sen åkte jag hem och bytte om så kom mamma och hämtade syrran och mig så åkte vi till ebba och firade henne.
och när vi åkte hem åkte jag mamma och elin till industriområdet så fick jag köra bilen..lite läskigt sådär första gången men kul var det!
sen när jag kom hem fick jag ett sms av emma som undrade om jag ville hänga med på en cykeltur till gävle, det kände jag för så jag hängde med. käkade på donken när vi väl var framme, sedan cyklade vi hem igen. nu är jag ganska slut i benen, funderar på att lägga mig och sova.
och imorgon ska jag vara med jonas! har saknat honom som in i bubblan, aja godnatt  / lina

bjuder på den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0