helgen

hallåhallå, i fredags åkte jag johanna och tyra in till stan och käkade, gick upp till läkerol och kollade hur sommaryran var, inget för oss! så vi åkte ner på stan igen och gick runt och hade roligt. i lördags låg jag och johanna och stekte på hennes gård, sen mot kvällen var vi åtta tjejer hemma hos henne och festade lite, hade det riktigt roligt. igår.. tog jag det bara lugnt och sov lite, sen mot fem tiden beställde jag maja johanna sara och tyra mat och åkte till harnäsbadet och käkade badade o mös. sedan kom martina elida och wickan också. så tände vi en brasa och grillade marshmallows.

idag har jag umgåtts med min mormor hela dagen, kom hem för timme sen ungefär.. ska bara vara hemma och ta det lugnt ikväll. och imorgon kommer min älskling hem, saknar honom! /  kram lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0