sista dagarna på sommarlovet..

börjar faktiskt längta tills skolan börjar, bara några dagar kvar..
igår var jag med maja och johanna. sov kvar hos maja, sen idag har vi väl mest tagit det lungt.
har precis duschat och blivit klar med allt jag höll på med samtidigt. sitter och kikar på ikeas hemsida, skulle vilja ha lite nytt till mitt rum här hos pappa, vi ska måla om och fixa lite här sen när vi har mer tid.
men ska nog gå upp till mormor och morfar ett tag innan jonas kommer. :) puss hej /lina
jag och storesyster

Kommentarer
Postat av: Sandra

Just nu är det inge bra, har jätte ont i magen

så jag håller på att bli tokig :P

2009-08-20 @ 23:33:00
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0