do you see how much i need you right now?

imorse skulle jag maja och tyra ut och gå, rätt tidigt så jag ställde klockan på nio. men sen vaknade jag runt tolv av att jag fick ett sms av tyra. haha så jag måste ha stängt av klockan i sömnen eller något. så någon morgonpromenad blev det ju inte för min del.
istället har jag legat hemma och kollat på teve, plus att mamma har slingat mitt hår också.
klockan sju ska jag och tyra åka ner på ip och kolla på ida och majas fotbollsmatch sen efter den ska jag vara med ida, vet itne vad vi hittar på men något kul hoppas jag på iallafall.
/ johanna

Kommentarer
Postat av: ida

älskar dig också!!

2009-08-21 @ 22:01:41
URL: http://idaochsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0