är du påväg hit eller härifrån?

första dan var helt okej. började nio, och det stog att vi skulle sluta halv tre. men vi fick sluta kvart över tolv eller något sånt.
jag & moa hann precis på bussen så nu är jag hemma.
och vad har vi gjort idag då? jo, gått,gått & gått! fram till lunch gick vi bara runt på stan, överallt för dom ville att vi skulle lära känna varandra, så dom delade in oss i grupper. inte de bästa sättet att lära känna varandra, för de funka inte sådär jätte bra.
jag hamnade iaf i en bra klass, känner rätt många, om inte annat så känner jag igen de flesta, nu väntar jag bara på schemat!
menmen, nu ska jag hoppa in i duschen sen ska jag på gif matchen med lina tyra och maja.
PUSS

Kommentarer
Postat av: moa

du är också bäääst :)

2009-08-24 @ 14:09:32
URL: http://sandramoa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Min helg var jätte bra :) Fast det blev ändå rätt lugnt, var på bio och såg G.I. Joe :)



Hur är det annars då? :)

2009-08-25 @ 11:47:49
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0